RockthewestandHawaii2.reismee.nl

Oahu

Vanmorgen zijn we na een heerlijk ontbijtje bij Lulu's richting de oostkust gereden. We hebben verschillende stops gemaakt om deprachtige kusten te fotograferen. Ook bij Halona Blowhole zijn we gestopt maar die deed niet zoveel op dat moment, wel een schitterende omgeving. Aangrenzend ligt Sandy Beach met zijn gigantische golven. Je mag hier niet zwemmen vanwege de enorme stromingmaar wel surfen en bodyboarden. Tot je middel in de zee staan en in de golven springen mag ook en dat heeft onze Mitch dan ook gedaan. Hij had de grootste lol iedere keer dat hij terug het strand op werd geworpen. We waren eigenlijk van plan om naar de movie site van onder andere Jurassic Park, Godzilla en 50 first dates te rijden maar dat hebben we niet gehaald en doen we misschieneen andere keer. Om 15:00 waren we terug in het hotel waar Mitchel zich heeft vermaakt met zijn vriend Owen in het zwembad en wij lekker gerelaxed hebben. 's Avonds zijn we Waikiki ingegaan en hebben daar ook gegeten. Het is hier erg druk op straat, voornnamelijk Japanners. Ons hotelligt ineen rustiger gedeelte van Waikiki wat we helemaal niet zo erg vinden. Morgen worden we om 06:30 opgehaald voor een excursie naar Pearl Harbor dus we duiken lekker ons bedje in.