RockthewestandHawaii2.reismee.nl

Waikiki

Dit wordt hopelijk echt ons allerlaatste verslagje vanuit Hawaii. Gisteren kwamen we om 21:00 op het vliegveld aan en zagen tot onze schrik dat onze vlucht pas om 04:30 zou vertrekken (onder voorbehoud). Terwijl de oorspronkelijke tijd 23:30 was, 5 uur vertraging dus. Toen we aan de beurt waren om in te checken zei de dame al: You know you're gonna miss your flight. En of we dat wisten, het was duidelijk, we zouden de connecting flight van Washington naar Amsterdam no way kunnen halen. De vriendelijke dame ging kijken wat de beste optie voor ons zou zijn. Na veel over en weer gebel kwam ze met de oplossing dat we voor deze nacht een hotel krijgen en dan morgenavond om 20:00 rechtstreeks vanuit Honolulu rechtstreeks naar Washington vliegen en van daaruit naar Amsterdam. Betekend dat we zondagochtend om 07:15 in Amsterdam landen. Maar alle hotels waarmee ze contracten hebben zaten vol. Toen vroeg ze ons in welk hotel zaten jullie? Parkshore Waikiki antwoorden wij en toen is ze gaan bellen met Parkshore en die hadden nog 2 kamers gelukkig. Dus nu zitten we weer in ons eigen hotel in Waikiki. We kregen ook nog een voucher voor de taxi naar het hotel en morgen terug naar het vliegveld en nog 30 dollar de man aan vouchers voor eten. We hadden liever in het vliegtuig op weg naar huis gezeten maar ach 'Another day in Paradise' is ook niet echt vervelend.

Aloha en tot snel lieve mensen.

toon Mathijssen

nou hopelijk zit het voor de rest gewoon mee.

prettige reis nog !!

Arend

We gaan er wel van uit Toon. We vertrekken zo weer richting het vliegveld.