RockthewestandHawaii2.reismee.nl

Waikiki

We hebben gisteren een heerlijk relax-dagje gehad aan het strand van Waikiki. Eerst een beetje uitgeslapen, daarna ontbeten en de foto's van Pearl Harbor online gezet. Om 10:30 zijn we naar het surf board verhuurbedrijf naast ons hotel gegaan en hebben we een body board voor Mitch gehuurd. Het was natuurlijk niet echt onze Mitchel op de foto's van Sandy Beach maar hij leek er wel erg veel op zoals sommingen van jullie opgemerkt hadden. Het strand ligt aan de overkant van de straat dus hij kon gelijk aan de slag. Eerst kijken naar de anderen hoe het moet en dan zelf proberen. Het viel niet mee om precies op het juiste moment voor de golfstroom te komen en je mee te laten voeren tot op het strand. Dit is hem precies 1 keer echt gelukt en toen was mama niet aan het filmen, papa heeft er gelukkigwel mooie foto's van gemaakt. Maar gewoon lekker op je board op de golven dobberen of in de golven duikenis ook leuk hoor, we hebben ons prima vermaakt. 's Middags zijn we op zoek gegaan naar hotel Outrigger Reef waar John en Jol vorig jaar zaten want daar hadden ze volgens hun de lekkerste Mai-Tai's. We hebben het gevonden en inderdaad ze smaakten heerlijk. Om 17:00 was het tijd om terug naar ons hotel te gaan om ons om te kleden want om 19:30 werden we verwacht bij het Royal Hawaiien Theater voor 'Legends in Concert', een tribute show van verschillende artiesten. De show was geweldig, we zagen een jonge Elvis, Elton John, Michael Jackson, Little Richard en een oudere Elvis. Na afloop mochten we handjes schudden en op de foto met de artiesten.Om 22:30 waren we weer terug in ons hotel en zijn tevreden ons bedje ingedoken.