RockthewestandHawaii2.reismee.nl

Kualoa Ranch - Waikiki

Aloha,

Hier zijn we voor de laatste keer vanuit Waikiki. Het is nu20:00 en we vertrekken over een half uurtje naar de luchthaven voor onze lange vlucht terug naar huis.

Vanmorgen zijn we nog naar de Kualoa Ranch geweest. In deze vallei zijn heel veel films en serie's opgenomen zoals: Jurassic Park, Mighty Joe Young, Godzilla, Pearl Harbor, Windtalkers, 50 First Dates, Me, You and Dupree en Lost. We zijn ook nog met een catamaran meegeweest om de bergen en vallei vanaf het water te bewonderen. 's Middags hebben we nog wat winkeltjes gekeken in Waikiki en ter afsluiting lekker sushi gegeten. Om 23:30 beginnen we aan de terugvlucht, eerst 5 uur naar San Francisco, dan 5 uur naar Washington en dan nog 8 uur naar Amsterdam.

We kunnen terugkijken op een fantastische afwisselende vakantie maar we verlangen ook wel weer naar huis hoor. Om straks onze familie en vrienden weer te zien is ook weer heerlijk. Bedankt dat jullie weer allemaal met ons meegereisd hebben. We vinden het altijd erg leuk jullie reacties te lezen, dat houdt ons een beetje verbonden met thuis.

Mahaloand Hang Loose

Liefs,

Arend, Miranda en Mitchel

Peter

Goede terugreis! Doe voorzichtig en tot snel!!

Toon Mathijssen

Goeie reis !!